güzel başlık. en az 1 yıldır rus romanı okumadım. entry'leri görünce özlediğimi anladım.
bir klişe de benden gelsin. kişilerin birden fazla ismi olması. misal senin adın ahmet. baban sana cem diyor köylüler sana mahmut diye hitap ediyor ayrıldığın eski nişanlın kemal, ordudaki arkadaşların hüsamettin. bu beni birazcık zorluyordu.
23.04.2023 · 43. sıra
yazaroldum
22.04.2023 01:18 ~ 21:16