Sık geçen başlıklar

reza zarrab davası sonrası yaşanacaklar 1

ekşi'de gör
rte "benim başbakan olduğum dönemde bir bakanın rüşvet alması benim de sorumluluğumdur, tüm halkımızdan özür dilerim" diyerek istifasını açıklar.

ak parti meclisten çekilir. sorumluluğu olan herkesin yargılanma süreci başlar.

bir teknokratlar hükümeti ile normalleşme sürecine girilir...

yok lan, normalde bunlar olması lazım da, bunların olması için de yüz lazım, şeref lazım...