Sık geçen başlıklar

recep tayyip erdoğan'a mareşal unvanı verilmesi 2

ekşi'de gör
yetmez. "gazi mareşal başkomutan solotürk türk yıldızları ak gandalf ak saruman 15 temmuz şehitleri isildur'un varisi recep tayyip erdoğan" olmalı kendisi. reisimize bu yakışır.
(bkz: güldürmeyin ulan ibneler)

feto ile savastan vs yazilmis, ulan kim devlet kademelerine yerlestirdi o adamlari?
simdi hain denilen insanlarla birlikte yurunup butun ihaleler onlara peşkeş çekilmedi mi?

affedersiniz ama facetime'dan konusup mareşal olunmuyor, zaten ulkedeki tum kademelerin sayginliklari bir sekilde kaybettirildi, birakin da en azindan o rutbe sayginlikla anilsin.