Sık geçen başlıklar

range rover'ım var emniyet kemeri takmam gereksiz 3

ekşi'de gör
tebrikler sözlük! nurtopu gibi bir sabire meltem banko'muz oldu :)
kadının instagram sayfasında biraz dolaştım da klasik "ülkede tacizciler, tecavüzcüler varken bana taktılaarğğ" ağlaklığını sergilemiş tabii ki.

bide kemer takmayan çok insan varmış, neden onu konuşuyorlarmış.

bu salak savunmaları görene kadar bu başlığa yazmayı düşünmemiştim. ama cidden uyuz oldum. yani bu insanlar ya gerçekten salak ya da konuyu saptırmayı çok iyi biliyorlar.

olay senin kemer takmaman değil ya, evet takmayan birsürü insan var. olay: senin görgüsüz bir şekilde arabandan bahsederek kemer takmamayı savunman! anladın mı bak?
kemer takmamayı savunman!!! bununla övünmen.

hala paylaşımının altında "meyve veren ağaç taşlanır", "kıskanılıyorsun" falan diyen var. dünyanın en dangalak sosyal medya kullanıcıları bizde aq. he herkes herkesi kıskanıyor.

başka duygu yok. birinin öküzlüğünü eleştirmek için önşart kıskançlık