Sık geçen başlıklar

randevusu olmayan hastaya bakmayan doktor 2

ekşi'de gör
bana randevusuz berberim traş yapmıyor, randevusuz gidince emlakçı ilgilenmiyor, randevusuz gidince yeni doğan bebeğe kimlik kartı çıkmıyor, randevusuz gidince ehliyet yenilenmiyor. randevusuz gidince tapu dairesi kabul etmiyor, maliyede işler yürümüyor.
acaba senden önce kaç kişi o doktora randevusuz başvurmak istedi?
hastane de bir devlet kurumudur, doktor da bir insandır.
ben uğraşmışım almışım randevu adam gelmiş önüme geçmeye çalışıyor, hemen baksın çıkıcam diyor hassiktir oradan kaç kişiyle kavga ettim böyle, bir tanesinin çenesini kıracaktım acile direkt randevu almış olacaktı. yaşlı veya genç dinlemem düşük iqsuyla kurnazlık peşinde koşanları bozuyorum orada