bana randevusuz berberim traş yapmıyor, randevusuz gidince emlakçı ilgilenmiyor, randevusuz gidince yeni doğan bebeğe kimlik kartı çıkmıyor, randevusuz gidince ehliyet yenilenmiyor. randevusuz gidince tapu dairesi kabul etmiyor, maliyede işler yürümüyor.
acaba senden önce kaç kişi o doktora randevusuz başvurmak istedi?
hastane de bir devlet kurumudur, doktor da bir insandır.
18.03.2022 · 16. sıra
confluens sinuum
17.03.2022 00:07 ~ 00:10