araç bozulup yolda kalıyor ve askerler 16 tonluk devasa aracı itip vurduramayacağı için öylece bırakıp yola devam ediyorlar. bunlar da yolda gördükleri boş aracı alıp ele geçirmiş gibi davranıyorlar.
ele geçirmiş olsalardı ve araç gerçekten bozuk olmasaydı o araç tırın üstünde olmazdı.
20.10.2019 · 19. sıra
shah caspian
19.10.2019 05:04