Sık geçen başlıklar

ptt kargo 3

ekşi'de gör
kargomu getirmiyorlar . ne zaman birşey alsam gönderici ptt verirse arayıp direkt iptal ettiriyorum . adamlar şubeye atıyor gelin alın diyor , bi kere şubeye gideyim dedim varlık kuyruğu gibi herkes üst üste . covid zamanı o kadar insanı şubeye toplamak ne kadar mantıklı .
kargoları bekletiyorlar, şarap gibi değerlensin diye. 15 gün önce aldığım ürün 200 küsür tl artmış. hala getirmediler. 250 tl'lik değerlenince getirecekler herhalde. o yüzden parayı altın yerine ptt kargo'ya yatırın, daha çok kar elde edersiniz.
ali express'ten özel durumu olan çocuğumun hevesle seçtiği 1,5 usd lik kol saatini ve birkaç parça ufak oyuncağı 1 yıldır bana ulaştıramamış kargo.
kimin evindeyse ocağına ateş düşsün.
başka saat aldım çocuğuma bayburtlu siyahi kardeşlerimizden ama hayal kırıklığı baki kaldı.
her gün sordu, geldi mi diye. aylar sonra o da umudu kesti.
benim de kinim baki kaldı.