"hangisi siker, pc mi konsol mu" konusunda kafanız karışıksa ikisini de alın hem siz hem biz rahatlayalım.
Sık geçen başlıklar
playstation 4 4
ekşi'de göramazondan siparis verip bozuk geldi diyip paranizi geri isteyin diyen mal var lan baslikta. bu nasil bur avamliktir, nasil bir hirsiz ruhluluktur arkadaş. ayni adam bir de turkiyeye mal gondermeyen satıcılardan dem vurmus. ulan senin gibi sigirin yaşadığı ulkede ben gönderenin aklina sasarim.
adamlar hala türk lirası üstünden gömüyor şu oyun console'larına.
bu console yurtdışında 250-300 dolar.
kolları 50-60 dolar.
oyunları 20-30 dolar.
aylık da 6-7 dolar ödüyorsun online oynamak için.
buradaki problem play station'da değil. senin devletinde. niye anlamıyorsun?
sen bi aylık maaşını gömerken, adamlar maaşının 10'da biriyle alıyor bu aleti.
bu console yurtdışında 250-300 dolar.
kolları 50-60 dolar.
oyunları 20-30 dolar.
aylık da 6-7 dolar ödüyorsun online oynamak için.
buradaki problem play station'da değil. senin devletinde. niye anlamıyorsun?
sen bi aylık maaşını gömerken, adamlar maaşının 10'da biriyle alıyor bu aleti.
kendimi teknoloji özürlüsü anne gibi hissettiren cihaz.
geçen gün tv ünitesinin tozunu alırken bezle ps4'ün üstünden geçtim. kendi kendine açılmalar, ışığını yakmalar... baktım söneceği yok düğmesine basıp kapatmak istedim, baktım düğmesi de yok... bir çaresizlik örneği olarak bezi yine aynı el hareketiyle üstünden geçirdim belki kapanır düşüncesiyle. kapanmadığı gibi bir de içindeki far cry 4 cd'sini nispet yaparcasına çıkardı. dayanamayıp abimi aradım ve "ben bunun bir yerine bastım, bir şey oldu, açıldı" şeklindeki anne paniği ile süslenmiş cümleyi kurdum. anlattı napmam gerektiğini. kapattıktan sonra aklıma düzeltmeyi öğrenene kadar haftada en az bir kere tv kumandasında source'a basıp beni arayan "bunun bi yerine bastım ben" diyen annem geldi.
flash tv'deki gerçek kesit programına konu olabilcek ibret dolu bir ders verme hikayesi...
geçen gün tv ünitesinin tozunu alırken bezle ps4'ün üstünden geçtim. kendi kendine açılmalar, ışığını yakmalar... baktım söneceği yok düğmesine basıp kapatmak istedim, baktım düğmesi de yok... bir çaresizlik örneği olarak bezi yine aynı el hareketiyle üstünden geçirdim belki kapanır düşüncesiyle. kapanmadığı gibi bir de içindeki far cry 4 cd'sini nispet yaparcasına çıkardı. dayanamayıp abimi aradım ve "ben bunun bir yerine bastım, bir şey oldu, açıldı" şeklindeki anne paniği ile süslenmiş cümleyi kurdum. anlattı napmam gerektiğini. kapattıktan sonra aklıma düzeltmeyi öğrenene kadar haftada en az bir kere tv kumandasında source'a basıp beni arayan "bunun bi yerine bastım ben" diyen annem geldi.
flash tv'deki gerçek kesit programına konu olabilcek ibret dolu bir ders verme hikayesi...