Sık geçen başlıklar

pfizer aşısı yaptıranların şu an düşündükleri 2

ekşi'de gör
aşı olanlar her beraber ölse, sizinle yalnız kalmamak için yine aşı olurdum. eskiden cehalet saklanırdı, bugün gurur kaynağı oldu.
"aşı olmayan dangalaklar neden acaba bizim yerimize düşünüyorlar?" diye düşünüyor olabilirler. ben an itibariyle öyle düşünüyorum mesela.