“herkes de istediği ülkede istediği dini yaşayabilir. her müslüman arabistan'da yaşamak zorunda da değil.”
bayılıyorum bu ılık götlülere.
konudan bağımsız, her isteyenin istediği ülkede istediği dini yaşayabilmesi için o ülkede laiklik olmalı. şu an türkiye’de “sözde” laiklik var ve en büyük düşmanı da müslümanlar.
hoşunuza gitmiyor biliyorum ama tüm dinler dogmatik ve yayılmacıdır. kendisi dışındaki hiçbir inanca ve düşünceye yaşam şansı vermez. özellikle özgür düşüncenin baş düşmanıdır.
öyle gelip ılık götlülük yapıp konuşmak ne kolay. git bir islam ülkesinde ateist, deist, agnostik olduğunu açıkça söyleyerek yaşam sürmeye çalış bakalım ne oluyor?
03.04.2022 · 29. sıra
iyi aile gocugu
02.04.2022 07:15