çünkü adamlar gerçekten vatandaşını düşünüyor ve önlem alıyor. ve o güvenlik öyle 3-5 saatte sağlanmıyor.
ama bizde güvenlik zaafiyeti olmadığı için normal tabii.
01.07.2016 · 32. sıra
hadi git
08:13