Sık geçen başlıklar

otobüste yaşlı kadına yer vermeyen genç 2

ekşi'de gör
bana iğrenç bir anımı hatırlatan genç. bir ara facebook’ta da benzer görüntüler dolaşmıştı. o görüntülerdeki genç bendim. cidden. ironi yapmıyorum, trollemiyorum. teyzenin biri durakta inmek için ayağa kalkmıştı, yerine ben oturmuştum. otururken de ayaktaki kadınlardan birinden izin almıştım, sol ayağım protez olduğu için ayakta durmakta zorlanıyordum çünkü. fotoğrafı öyle bir açıdan çekmişlerki durakta inmek için ayakta bekleyen teyze başımda bekliyormuş da yer vermiyormuşum gibi. o fotoğrafı sosyal medyaya salan orospu çocuğu müthiş etkileşim almıştı, fotoğraf yıllarca elden ele dolaştı ve fenomen olmuştu. bu konuyla alakalı ne zaman bir olay çıksa o fotoğrafı kullanıyorlar. fotoğrafta şapka kullanıyorum ve ensemin üstündeki saçlar dalgalı. o günden sonra şapka kullanmamaya başladım ve saçlarımı kısa kestirdim. ulan ben 1990 yılından beri, bir trafik kazası sonucu sol ayağımdan engelliyim. ayağımın ağrımadığı tek bir günü bile hatırlamıyorum. daha bu yıl 38 bin tl para verip protez yaptırdım ve protez çöpe gitti. tedavime harcadığım zamanın ve paranın haddi hesabı yok. bir de üzerine linç yiyorum. yolda biri tanısa üzerine bir de dayak yiyeceğim. toplumsal adalet savaşçılarının hedefi oldum resmen. olm çok zoruma gidiyor bu durum…

ekleme: devlet o chopart protezlerin 1500 tl’sini karşılıyor. bakın 38 bin tl verdiğim protezi bile kullanamıyorum devletin önerdiği protezle sakat kalırsınız.

ekleme: şimdi tekrar arattım da onedio’ya bile düşmüş fotoğraf. olm elimdeki kağıtta da protezin adı vardı hatta. abartmıyorum. o kağıdı medikalciden alıp doktora götürüyordum. doktor yanlış protez yazmasın diye. çünkü daha önce yaşamıştım böyle bir durum. yanlış protezi almak zorunda kalmıştım. 5 senede bir protez hakkım olduğu için değiştirememiştim. babam cebinden para verip yaptırmıştı. off babamın bana harcadığı paralara girmeyeyim şimdi…
ben bazı gençlerin kapalı kadınlara özellikle yer vermediğini düşünüyorum.

çünkü kapalıların otomatik olarak akp'ye oy verdiğini düşünüyorlar ve bu yüzden de hayatını, geleceğini siken partinin sempatizanlarına otobüste yer vermeyerek intikam alıyorlar

böyle düşünenler doğru yapıyorlar valla asla taviz vermesinler. o otobüslerde siyahisi, suriyelisi, türkmeni her boku var. böyle olmasını kim istediyse cefasını da çekecek. milletin ayakta anası sikilirken buna sebep olanlar oturarak giderse " ohhh akp sayesinde her şey mis gibi ilerliyor " düşüncesinden çıkamazlar. gençler de bu zihniyetin bokunu çekmeye devam ederler.

yaşlıların esas hayıflanması, sorusu " gençler neden yer vermiyor ? " olmamalı. esas soru " bu amına kodumun otobüsleri neden her saat hınca hınç dolu, neden 85 milyonluk nüfüsün 25 milyonu istanbul'da yaşıyor, bu cins cins insanlar nereden geldi amk ? " olmalı.

(bkz: metrobüste yanına kimseyi oturtmayan siyahi kadın)