paraların pkk'ya gitmemesi güzel, fakat millete mi yoksa kılıçdaroğlu'nun bahsettiği 5'li çeteye mi gidiyor merak ediyorum? hayır, millet açlıktan kendini yakıyor, asıyor da, o nedenle yani.
(bkz: 10 aralık 2020 samsun'da kendini asan vatandaş)
(bkz: emine akçay)
(bkz: çocuğuma pantolon alamıyorsam niye yaşıyorum)
(bkz: tbmm önünde kendini yakmak isteyen vatandaş)
bonus:
(bkz: megri megri)
(bkz: bdp meclise girmeli)
(bkz: yeni türkiye'de mhp'ye yer yok)
(bkz: osman öcalan'ın trt kurdi'de imamoğlunu kötülemesi)
(bkz: öcalan'ın mektubunun okunduğu gün yapılanlar)
türkiye çöl olmasın bonusu:
(bkz: taş ocağı için ıstranca'da 144 bin ağaç kesmek)
14.12.2020 · 3. sıra
arsiz sirin
13.12.2020 00:38 ~ 14:45