Sık geçen başlıklar

olgunlaşmanın ilk basamağı 4

ekşi'de gör
mezarlıklardan korkmayarak başlar.

çünkü, mezarlıklardan korkanların henüz sevdikleri ölmemiştir.
laf çarpmamak ya da hayatındaki herhangi bir şeyi çarpıtmadan ortaya koymak.

bence bu.
otla bokla eski sevgiliye göndermeli konuşmalar yapmamak, aile içinde anlamsız klişelerle birine laf etmemek.
ne zaman, laf çarpmadan ızdırabınızı karşıya iletip başka saçma yollar aramadığınızda bazı şeyler oturuyor insanda.
benim için olgun kişinin olayı “laf çarpmadan konuşabilmesi” ya da “herhangi bir şeyi çarpıtmadan” ortaya koyuyor/koyabiliyor olması.
babanın ölmesi.
çocuğunun olması.
kardeşten kazık yeme.
iş yerinde kazık yeme.
hastanede birine bakmak.
ceza evine bir yakınının girmesi.
parasız kalmak.
para ile çözülemeyecek bir problem olması.
hicbir sey salt sizinle ilgili degil, herkes kendi dunyasinda yasiyor.

ne oldugunuzun pek bir onemi yok, herkes sizi ancak kendi potansiyeli kadar anlayabilir, degerlendirebilir.

iyilik denen sey fazla abartilmis bir sey, akilli olmak daha onemli. "iyi niyet" tehlikeli bir olgu, cehenneme giden yollar iyi niyet taslariyla dosenmistir lafinin altinda yasama dair derin bir gercek vardir.