Sık geçen başlıklar

olası bir 3. dünya savaşında türkiye'nin tavrı 2

ekşi'de gör
2. dünya savaşı ile aynı olmalıdır.

ne bok yerseniz yiyin, beni bulaştırmayın.
gidişat dengeli bir politika izlenecek gibi görünüyor. 2. dünya savaşında ismet inönü ve diplomatlarının başarısı sayesinde taraf olmadan en az hasarla atlattık.
bu sefer de şangay işbirliği ile yakın ilişkiler kurmak suretiyle doğu blokuna yakın durup natoya da ufaktan göz kırpmaya devam edersek hepsinin birleşip bize girişmesi de olasıdır.