Sık geçen başlıklar

nurettin veren 3

ekşi'de gör
adam 1996 da örgütten ayrılmış 20 senedir bu örgütü anlatıyor.20 sene diyorum lan!sen daha doğmamıştın piç.ailesini çocuklarını örgüte kaptırmış adam hala daha şimdi mi çıktı diye eleştiren ekşici piçler.o sizin cahilliğiniz,sizin dünyadan kopukluğunuz.
şimdi değil,20 sene önce çıktı
feto türkiye'de güçlüyken sesi en çok çıkan insanlardandır, o dönem anaakım medyadan başka bir şey takip etmemeniz sizin probleminiz. feto'yla para-şan-şöhret yüzünden mi yoksa hakikaten farkına vardığı şeyler sebebiyle mi ayrı düştüğü ise vicdanının problemidir.
sokaktaki demokrasi nöbetçilerine silah dağıtılmalı diyen bir meczup çıktı bu da...

ucundan bile bulaşmayın oğlum bu cemaatti, tarikatti işlere... kafası çalışan bir adam çıkmıyor işte...