Sık geçen başlıklar

nişanlanmak için telefonunu satan çocuk 1

ekşi'de gör
kızın istediği tarihte olsun diye değil de, günlerce kafasını siktiği için telefonunu satmış olması daha muhtemeldir.

fakirler cidden evlenmesin ya, bu rezillikleri görmek zorunda değiliz. evlendikten sonra da 3 çocuğuyla belediyeden yardım dilenir bu tipler. bizim vergilerimizle de kendileri gibi 3 vasat çocuk yetiştirirler artık.

neyse umarım ayrılırlar diyelim.