kızın istediği tarihte olsun diye değil de, günlerce kafasını siktiği için telefonunu satmış olması daha muhtemeldir.
fakirler cidden evlenmesin ya, bu rezillikleri görmek zorunda değiliz. evlendikten sonra da 3 çocuğuyla belediyeden yardım dilenir bu tipler. bizim vergilerimizle de kendileri gibi 3 vasat çocuk yetiştirirler artık.
neyse umarım ayrılırlar diyelim.
18.01.2023 · 44. sıra
buralarda11
17.01.2023 11:27 ~ 11:52