Sık geçen başlıklar

nişanlandım diye iş yerinde çikolata dağıtan kadın 3

ekşi'de gör
kendisi için anlamlı ve özel bir günün mutluluğunu iş arkadaşları ile paylaşan kadındır.

ben de kızım olduğunda tüm ofise fıstıklı baklava dağıtmıştım.
bu da eleştirilmez ama artık yaa, türk kültüründe adettir, mutlu olunan bişey olduğu zaman hayırlı olsun anlamında tatlı dağıtılır. ev alınca, araba alınca, işe girince vs, hiç kimse sizi önemseyip size tatlı getirmemiş sanırım. gerçi bu negatiflikle onların da heveslerini kursaklarında bırakırsınız onlar da haklı.

eşimle nişanlandığımızda eşimin annesi de nişan çikolatalardan bi sürü ingiltere'ye getirmişti arkadaşlarıma dağıtmak istiyorum diye. demek ki bi çok kültürde var tatlı dağıtma geleneği.
sevincini paylaşmış kadın, kimi niye geriyor anlamadım. ilk işe girişte, evlenince ve nişanlanınca dağıtılır bu tarz şeyler. sevinç paylaşmaktır, gelenektir.