tuzukuruların ve şımarıkların popüler söylemlerinden biridir. onlar ister ki konuştukları insanlar sürekli mutluluk saçsın ve onu övedursun...
insanların dertleri var amk dertleri. en basiti ekonomik sıkıntılar ve hastalıklar.
amcık, babasının her hafta gönderdiği 1000 dolarla cihangirde zıpçıktı taytlı kızlara tatlı yedirip zikerken ''pozitif olun ağğğbiii yeaa'' der.
edindiği erkek arkadaşlar (pompacı,arkadaş,sevgili ve evet erkek dost) olmasa acından ölecek ama rezidansta kalan kız ''enerji ağğbiii yea en önemli şey ağğbi yeaa'' diye geziyor ortalarda.
sikiştiği iki yapımcı sayesinde 6 ay içinde star olup nişantaşı evlerinin plates salonuna dönüşmüş odalarında gri taytlı götünü göstererek takipçi kasan ve bu sayede reklam alıp köşeyi dönenler çıkmış ''pozitiflik hayat felsefem ağğbiii yeeaaa'' diyor.
hassiktirin amk.
ağır konuştum biraz özür dilerim. ama ancak bu şekilde net ifade edebilirdim.
13.03.2024 · 32. sıra
yazaroldum
12.03.2024 00:19