Sık geçen başlıklar

negatif insanları hayatınızdan çıkarın 4

ekşi'de gör
tuzukuruların ve şımarıkların popüler söylemlerinden biridir. onlar ister ki konuştukları insanlar sürekli mutluluk saçsın ve onu övedursun...
insanların dertleri var amk dertleri. en basiti ekonomik sıkıntılar ve hastalıklar.
amcık, babasının her hafta gönderdiği 1000 dolarla cihangirde zıpçıktı taytlı kızlara tatlı yedirip zikerken ''pozitif olun ağğğbiii yeaa'' der.
edindiği erkek arkadaşlar (pompacı,arkadaş,sevgili ve evet erkek dost) olmasa acından ölecek ama rezidansta kalan kız ''enerji ağğbiii yea en önemli şey ağğbi yeaa'' diye geziyor ortalarda.
sikiştiği iki yapımcı sayesinde 6 ay içinde star olup nişantaşı evlerinin plates salonuna dönüşmüş odalarında gri taytlı götünü göstererek takipçi kasan ve bu sayede reklam alıp köşeyi dönenler çıkmış ''pozitiflik hayat felsefem ağğbiii yeeaaa'' diyor.
hassiktirin amk.
ağır konuştum biraz özür dilerim. ama ancak bu şekilde net ifade edebilirdim.
ya da bizzat kendiniz pozitif basmayı biraz bırakın. hayatı olduğu gibi kabul etmek yerine onunla savaşıp, sürekli mutlu olmaya çalışanlar bu mottoyla hareket ediyor da asıl mutsuzluk kendi içlerinde farkedemiyorlar. bir insan her an mutlu pozitif olacak diye bir kaide yok, tüm renkleri sindirebilmek meziyet, işine gelmeyeni dışlamak değil.
tanıdığım en pozitif ve bana her zaman moral veren insan gecen ay iki kardeşini koronadan kaybetti. gecen beni aradi cok kötüyüm dedi. çok üzüldüm durumuna.
takdir edersiniz ki su an olumlu düşünecek durumda degil.

bir senedir özellikle herkes kotu dönemden geciyor, bazisi az bazısı cok. su durumda herşeye ragmen olumlu düşünen insan samimi değildir, oynuyordur. çevremizde bu kadar insan ölürken pozitif kalabilmek cok zor, daha dun 7 kisi intihar etti, belki o insanlara destek olunsaydi, moral verenleri olsaydi bu kadar çıkmaza dusmezlerdi.

gercek sevgi zor zamanlarda, ihtiyac anlarinda belli olur. yapici olmak, anlayışlı olmak guzel bir iletisimin temellerini olusturur.

surekli kendini sevmek adi altinda insanlara bencillik aşılanıyor, onu çıkar bunu çıkar kardesim kim kaldı?

gecen bir soz okudum; herkes kırıldığınin pesinde kimse kırdığını düşünmüyor diye... o kadar hakli ki

sanki herkes pozitif de negatifleri hayatindan çıkarıyor. güleyim bari. ya bu ulkede nerde o kadar pozitif insan ben hic gormedim...
su sozlukte bile sabahtan aksamaa kadar
olumlu bir enrtriye rastlamiyorum, çünkü gündem rezalet, moralmen cokmus durumdayiz. hala negatifleri hayatindan çıkarmışmış... he yavrum he çıkardın.
valla bu lafı yıllar önce söyleyene entel falan derdim de mutluluğun sırrı buymuş. çıkarın, çıkaramayacağınız biri ise de uzak durun.