Sık geçen başlıklar

nükleer bombayı ateşleme emri alsanız 1

ekşi'de gör
genelde bu gibi konumlarda iki görevli olur. ilki emre itaatsizlik ettiği an diğeri onu kafasından vurup görevi devralır. askerde bombacıydım ordan biliyorum.