25 yaşında bir gencim. hayatımın en güzel dönemini,
ekonomik olarak;
-krizin olduğu,
-parasının sürekli değer kaybettiği,
-alkol, sigara, benzin, ötv zamlarının olduğu,
-iş, kariyer imkanlarının yetersiz olduğu,
-ağır, adil olmayan vergi politikalarının olduğu,
-toplu taşımanın pahalı olduğu,
siyasi olarak;
-kutuplaşmanın olduğu,
-kafasına göre takılan 3.5 milyon mültecinin olduğu,
-terör eylemlerinin olduğu,
-dünyada itibarı zedelenmiş,
-devletin malı deniz yemeyen keriz mantığının olduğu,
-milyonluk makam arabasına binen siyasetçilerin olduğu,
sosyal olarak;
-trafikte, sokakta bir magandanın kurşununa kurban gitme ihtimalimin olduğu,
-gece dışarı çıkarken korktuğum,
-ortalama bir kitabın 40 liradan başladığı,
-yeşil alan sayısının az olduğu,
-fırsat eşitliğinin olmadığı,
gündem olarak;
-atatürk düşmanlarının, annesinin dizinden tahrik olanların, deve sidiği içenlerin gündem olduğu,
-kimin ne giyeceği ne içeceği, ne yapıp ne yapamacağı konularında fetva verilen,
-bölücü, ayrıştırıcı gazetecilerin yazıp, çizdiği,
-gerçeği yansıtmayan, halkı kandıran haberlerin yapıldığı,
ahlak, etik olarak;
-sahte din adamlarının fink attığı,
-tacizi, tecavüzü meşrulaştıran açıklama, paylaşım, haber yapan insanların olduğu,
-çocuk istismarının olduğu,
-her alanda şiddetin olduğu,
-ağaçlara ve hayvanlara zarar verenlerin ceza almadığı,
-torpilin, rüşvetin olduğu,
-yandaşların daha değerli olduğu,
-spora, dine, okula siyasetin girdiği,
-gereksiz dizilerin, yarışmaların çok olduğu,
......
bir ülkede yaşamak istemiyorum. kısaca insan gibi yaşamak istiyorum. gereğinin yapılmasını arz ederim.