yeni seçim sistemini anlayamamış hala bi sürü insan.arkadaş 3. yol diye bir şey yok bu sistemde.51 alan cb oluyor.muharremmin 51 alma ihtimali var mı yok.kılıçdardan fazla alma ihtimali de yok.o zaman niye bu inat.siz ince cb olsun istiyorsunuz destekliyorsunuz da bu mümkün değil ince de bunu biliyor amacı erbakan gibi pazarlık yapmak.vatan millet sakarya hikaye bunlar.aynı şeyi ata ittifakı sinan ogan da yapıyor amaçları kazanmak değil.ittifak halinde millet ittifakından bir şeyler koparmak.hepiniz rezilsiniz.
Sık geçen başlıklar
muharrem ince'nin 100 bin imza toplayamaması 3
ekşi'de görmuhakkak toplayacak ama beni ince'nin aday olması değil de chp'den intikam almak dışında hiçbir amacı olmayan bir adam için 100bin adamın evinden kalkıp kurula gidip, mürekkep harcayıp, 100bin tane kağıt israf etmesi üzüyor.
lan adamın yanında 1 kişi yok 1 kişi! şu an haberleri olmayan 300 kişiyle yöneteceğim diyor. fatih erbakan'ın bile iyi kötü her zaman arkasında 20 adam duruyor. akp ile yaptığı görüşmelere yardımcıları gidiyor vs. muharrem tarafında zaten parti kurulunu, yardımcıları geçtim, çayı da muharrem koyuyor, otobüsü de muharrem sürüyor, telefona da muharrem çıkıyor. yani ne olursa olsun bu kadar hazırlıksız bir insan desteklenebilir mi? mesele siz kalabalıksınız ama biz haklıyız değil. siz hazır değilsiniz hazır, sizin amacınız yok, programınız yok. imza toplansa da yok toplanmasa da yok. fatih erbakan, doğu perinçek, gültekin uysal, erkan baş ve %1'in altında oy alan görmezden geldiğiniz tüm isimlerin ülke yönetimine dair bir hedefi, bir ilkesi, bir programı, bir ekibi var ama muharrem ince'de bu yok.
"2018 seçiminde ve sonrasında bana sahip çıkmadılar, ben de onların ağzıma sıçmazsam adam değilim" tüm hedef, program, motivasyon bu. bu arada hayatında tek katıldığı miting ince'nin tandoğan mitingi olan ben bu konuda muharrem ince'yi haklı buluyorum da imzaya giden 100bin kişi neyin kafasını yaşıyor onu anlamıyorum. bu ülkenin, sizin meseleniz değil ki bu ince'nin şahsi meselesi. olayın başkanlıkla, ülke yönetimiyle falan alakası yok ki. 100bin insan evinden muharrem ince chp'ye daha iyi trip atsın diye çıkacak, 100bin kağıdı sırf muharrem ince millet ittifakına daha iyi sövsün diye israf edilecek. bundan ötesi yok. daha ilerisi planlanılmadı, ilerisine hazırlanılmadı. değil 100bin, 100 oy bile alsa yazık...
lan adamın yanında 1 kişi yok 1 kişi! şu an haberleri olmayan 300 kişiyle yöneteceğim diyor. fatih erbakan'ın bile iyi kötü her zaman arkasında 20 adam duruyor. akp ile yaptığı görüşmelere yardımcıları gidiyor vs. muharrem tarafında zaten parti kurulunu, yardımcıları geçtim, çayı da muharrem koyuyor, otobüsü de muharrem sürüyor, telefona da muharrem çıkıyor. yani ne olursa olsun bu kadar hazırlıksız bir insan desteklenebilir mi? mesele siz kalabalıksınız ama biz haklıyız değil. siz hazır değilsiniz hazır, sizin amacınız yok, programınız yok. imza toplansa da yok toplanmasa da yok. fatih erbakan, doğu perinçek, gültekin uysal, erkan baş ve %1'in altında oy alan görmezden geldiğiniz tüm isimlerin ülke yönetimine dair bir hedefi, bir ilkesi, bir programı, bir ekibi var ama muharrem ince'de bu yok.
"2018 seçiminde ve sonrasında bana sahip çıkmadılar, ben de onların ağzıma sıçmazsam adam değilim" tüm hedef, program, motivasyon bu. bu arada hayatında tek katıldığı miting ince'nin tandoğan mitingi olan ben bu konuda muharrem ince'yi haklı buluyorum da imzaya giden 100bin kişi neyin kafasını yaşıyor onu anlamıyorum. bu ülkenin, sizin meseleniz değil ki bu ince'nin şahsi meselesi. olayın başkanlıkla, ülke yönetimiyle falan alakası yok ki. 100bin insan evinden muharrem ince chp'ye daha iyi trip atsın diye çıkacak, 100bin kağıdı sırf muharrem ince millet ittifakına daha iyi sövsün diye israf edilecek. bundan ötesi yok. daha ilerisi planlanılmadı, ilerisine hazırlanılmadı. değil 100bin, 100 oy bile alsa yazık...
100 bin imza yerine 100 bin like olsaydı rahat toplardı.