ismini duyunca oooo deme ihtimaliniz yuksek bir liseden mezunum.
bir gram ozlemedim o gunleri.
neden mi?
akran zorbaligi, ayrimcilik, duyarsiz ogretmenler yuzunden.
cocugu olanlara bu sozum:
siz siz olun, cocugumu iyi bir okula verdim diyip sirtinizi duvara yaslamayin. cocugunuzun duygu durum halini takip edin. gerekirse surece girin, destek olun. iyi bir diploma evet onemli ama hersey degil.
18.12.2022 · 39. sıra
buevrendeyalniz
17.12.2022 19:15