ben
passaparola izleyerek büyüdüm. babamla beraber izlerdik ve babam metin uca'yı çok severdi. hem adaşı hem yaşıtıydı. yedi yıl önce babama akciğer kanseri teşhisi konduğunda metin uca'ya mesaj attım, acaba benim aracılığımla babama bir şeyler söylemek ister misiniz diye. doğrudan telefonunu paylaştı ve babamla birkaç kez uzun uzun telefonda konuştu. bana da hastalık süreci boyunca sürekli babamın durumunu ve yapabileceği başka bir şey olup olmadığını sordu.
vefat haberini okuduğumdan beri ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum. dünya iyisi bir insandı. çok üzgünüm, daha çok erkendi.