şimdi böyle başlık açınca 40 yaşındaki insanların alınacağını düşünmek çocukluk değil mi? nasıl bir kafa bu ben anlamıyorum. 40 yaşındaki adamlara dede dedim hehehe kesin kudurur bunlar diye üşünmek çok komik. bayağı komik hem de.
valla 40 yaşında bir dede olmak bana koymuyor. buradan ya da herhangi bir yerden konuştuğum bir insan bana dede dese kahkaha atarım sadece. beni dede görüyorsa elimi öptürüp harçlık veririm yahu ne olacak?
gülüp geçilecek şeylere kafayı çok takıyorsunuz.
edit: harçlık falan yok gençler lafın gelişi söyledim onu delirmeyin.
25.06.2024 · 19. sıra
gkhns
24.06.2024 15:28 ~ 18:25