galatasaray'ın kadrosu kötü falan değildi, masal anlatmaya gerek yok.
beşiktaş yokluklar içinde şampiyon oldu, galatasaray varlıklar içinde olamadı.
ama bir beşiktaşlı olarak, bu deyişle dalga geçilmesini doğru bulmuyorum.
galatasaray'la şampiyonluk yarışı gerçekten dert oluyor, adamların öyle bir kültürü var.
fenerbahçe ile daha rahat mesela. 2015-16 sezonunda son 3 maça girerken 73-70 ilerideydik puanlarda. herifler pat diye başaşehir'e bir yenildi, normalde stresli geçecek osmanlıspor maçı şampiyonluk maçına döndü. (ligin son maçı konya deplasmanıydı ve ikili averajda gerideydik)
galatasaray ile çekişirken, gerideyken bile son ana kadar bırakmıyorlar.
17.05.2021 · 14. sıra
tulay1959
16.05.2021 00:11