Sık geçen başlıklar

magnum'un porsche vermesi 2

ekşi'de gör
dondurma çubuğundan porsche kazanılacağına inanan kişilere gerçekten saygı duyuyorum. hayata bu kadar pozitif bakıp, umutları ve hayalleri olan insanlara imreniyorum.
ne denilebilir ki; bol şans herkese, iyi porsche'ler.
yalayarak araba kazanmayi ummak da enteresan aslinda diyecegim ama bu ulkede bir yerlere gelmede "yalamanin" ne kadar onemli oldugunu gorunce normal karsiladigim kampanya.