yanında avm, karşısında my piramid evleri olurdu.
Sık geçen başlıklar
mısır piramitleri türkiye'de olsaydı olabilecekler 2
ekşi'de görmısır piramitlerini yaklaşık 10 yıldır deve sidiği, deve boku, yapışan seyyar satıcılar, yere atılmış kola kutuları ve izmaritler yüzünden adam gibi gezemezsiniz. mısır'da turist sayısı neredeyse sıfır, piramit bölgesine giren 10-15 turiste de yaklaşık 200 satıcı yapışıyor ve gidene kadar peşlerini bırakmıyor. hayır'dan anlamayan bir güruh. 50 pound dediği bir hediyeliği en son 5 pound'a vereyim ne olur al diye 20 dakika peşinden geliyorlar insanın. bezdirme stratejileri var. içeride güvenlik yok. iyilik yapıyormuş gibi fotoğrafınızı çeken kişi para verene kadar ayrılmaz yanınızdan. deve pisliği kokusundan maske ile gezmekte fayda var. sıcak da cabası. bin türlü kötü hislerle ayrılıyorsunuz oradan. piramitlerin tarihi, büyüsü, bütün ihtişamı puff diye kayboluyor o anda.
bu nedenle bu kadar da küçümsemeyin ülkenizi. piramitler burada olsa tertemiz olurlar.
turist gelir. yeter ki işletmesi mafyavari bir gruba değil de kültür bakanlığı gibi bir kuruma verilsin. çok ama çok daha güzel bir tarih beklerdi insanlığı.
bu nedenle bu kadar da küçümsemeyin ülkenizi. piramitler burada olsa tertemiz olurlar.
turist gelir. yeter ki işletmesi mafyavari bir gruba değil de kültür bakanlığı gibi bir kuruma verilsin. çok ama çok daha güzel bir tarih beklerdi insanlığı.