Sık geçen başlıklar

liseyi sevgilisi olmadan bitiren insan 5

ekşi'de gör
iğrenç bir lise ortamında okudum, bol bol zorbalığa uğradım. ne sevgilisi ya. onu geç platonik aşkım yüzünden her allahın günü zorbalık yaşadım. iyi ki bitti. lisedeki sınıf arkadaşlarımın amına koyim ta. hepsi sürünerek ölür inşallah.
türkiye'nin yüzde 99'u.
tek tek "benim" yazmaya gerek yok.
lisede benim de hiç sevgilim olmadı, iyi ki de olmadı. erkek lisesinde okudum amk.
platonik aşık olmayı hayat felsefesi edinmeye o yaşta başlamıştır.
üniversiteyi de öyle bitirmiştir.

muhtemelen hayatını da aynı gazla bitirecektir.