Sık geçen başlıklar

kurtlar vadisi'nden aforizmalar 3

ekşi'de gör
1-97 bölümleri o kadar güzeldi ki her diyalogdan bir aforizma çıkardı yani o derece. sırf abuzer-erdal ikilisinden bile bir sürü şey çıkar. tuncay-abidin'den bir sürü şey çıkar. iplikçi nedim'den tonla şey çıkar. deli hikmet'ten çıkar, seyfo dayıdan çıkar... memati'leri çakır'ları, aslan'ı, konseyi monseyi saymıyorum bile.

aklıma şu an için seyfo dayının sözü geldi. seyfo dayı öyle babacan bir karakteri ki hala unutamam. içine işliyor insanın...

çakır: ölen var mı?
seyfo: var
polat: kim öldü dayı?
seyfo: mertlik öldü yeğenim mertlik.
memati sokak köpeğini döven birini görür ve adamın elindeki sopayı alır;

memati: napıyorsun lan sen
adam: sanane kardeşim sokak köpeği ölsün ortalıkta dolaşacağına
memati: sensin lan sokak köpeği (adama sopayla girişir)
arabayla gelen polat memati’yi o halde görünce şaşırarak sorar “napıyorsun memati?”
memati: sokak insanı var onu dövüyorum usta.