Sık geçen başlıklar

kurban etinden yapılan kavurmadan yiyen ateist 3

ekşi'de gör
müslüman kavurmasından yiyor,
yahudi instagramında geziniyor
ateist klimasında serinliyorum.

"yaşam paylaştıkça güzel, paylaştıkça zengin"
200 yıldır ateyizlerin yaptığı aşılar sayesinde doğumdan sonra ölmeyip o yaşına gelip kurban kesen müminatın proteininden faydalanan ateyizdir.

ilaca hapa gelince katır kutur et verirken mee.
her cuma camilerde ateistlere alkol kullananlara lanet edip de bu iki kesimin vergilerini çatır çatır yiyen diyanet avanesi kadar abes bir durum değildir.