Sık geçen başlıklar

kruvasan ve kahve ile kahvaltı yapma elitistliği 6

ekşi'de gör
hamurisi ile yapilan kahvalti hicbir zaman elit bir olay degildir.
aldiden alıyorum son kullanma tarihi yakın olan bir kruvasan ve ucuz kahvelerden 1 buçuk pounda geliyor. oturuyorum bir banka gömüyorum. fukarayim sanıyordum elitmişim teşekkürler sözlük
a101 kruvasan'ı ve cafex filtre kahve ile yapılıyorsa gerçekten elitistliktir.
belki elit olursunuz , ya da elit görünürsünüz ama aç kalırsınız.
kahveyle kruvasanla karın mı doyar lan.
sabah sabah insülin patlaması sonrası kan şekerinin aniden düşmesi elitistliğidir.
bunun bir üstü, sabah kahvaltısını ciğer kebabı ile yapmaktır.