Sık geçen başlıklar

kriz varsa avm'ler neden dolu 3

ekşi'de gör
en kötü ülkenin bile 100 de 10 u zengindir. burası 85 milyonluk ülke 5-10 milyon değil. sizce tüm o dükkanların, restoranların kapasitesi 8.5 milyon varmı tabi dolu olcak. 8.5 milyon hayatı yaşıyor diye kalanlar duvarları kemirirken kimse görmek istemiyor.
kriz olduğu için avmler dolu. milletin artık ev, araba alma ihtimali kalmadı bari haftasonları monoton ve sıkıcı hayatımızda bi değişiklik olsun diye hamburger yemeye, kahve içmeye gidiyor. zaten ev araba alabilecek orta gelirli gezmez kredi ödüyor falan olurdu.
kış mevsiminde ısınmak, yaz mevsiminde serinlemek
vakit geçirmek, en fazla bir çay veya kahve alıp saatlerce oturmak, gençler flörtleşmek amaçlı.

yani alışveriş harici diğer aktiviteler için oradalar.