Sık geçen başlıklar

kripto paralardan zarar edenler şimdi ne düşünüyor 3

ekşi'de gör
borsa istanbul baya yükseliyormuş, oraya girmem lazım zirvedeyken girip zararımı oradan kurtarmalıyım
casino sahibi bir arkadaşım var, o anlatmıştı zamanında, oyunda asla müşteriye kaybettin demeyiz, bugün maalesef kazanamadın deriz demişti
şimdi zarar eden arkadaşları görünce o an gözümde canlandı, kaybettik demiyorlar, sadece şuanda satmadım bekliyorum diye ifade ediyorlar. ilginç sanırım bir motivasyon şekli..
ekşicileri tanımamışsınız siz. short girip yine milyoner olmuşlardır ne zararı? *