"bunun da hesabı yapılıyormuş demek" dedirten ilginç bir serzenişe konu olmuş komşulardır bu zat-ı muhteremler. birisi benim kapıma gelecek ve diyecek ki "hocam siz niye kombi yakmıyorsunuz, üst katta yeteri kadar ısınamıyoruz", o kişinin akli dengesinin bozuk olduğunu falan düşünürüm, şaka değil gerçekten böyle düşünürüm, zira bu hadsizliği ancak ve ancak aklını yitirmiş birisi yapabilir.
not: kombiyi çatır çatır yakan ve hatta gerektiğinde umut sarıkaya tabiriyle "kökleyen" biri.
11.11.2021 · 34. sıra
hacktor
10.11.2021 00:27 ~ 00:29