geldi yine
siz donla gezerken bu adam rap yapyordu'cular. bi bitmediniz lan. adam 25 senedir
bombok rap yapıyor, gerçekten müthiş bir başarı.
* neyse, vidyo çekmiş sayın
apaçi, ghettodan geldik hala o karanlık sokaklardayız falan demiş. nesi karanlık sokakların lan?
0_o
alamanya
gül gibi memleket, her yeri ışıklandırıp aydınlatmışlar, geldim bizzat gördüm. sizin havalı havalı
ghetto dediğiniz yere biz
gecekondu mahallesi diyoruz, çatır çatır içinde doğduk büyüdük.
* *serserilik yapmayıp, "bizi
aşağıliyürlar, bizi
ırkçıliyürlar" diye tribe girmeyip, işinize gücünüze baksaydınız siz de o vakıt. sanki
kıbrıs barış harekatı yaptınız lan havalara bak.
dazlaklarla kavga etmişlermiş, peh peh, götlerime bak hele. bir de çok bir sik başarmış gibi övüne övüne nasıl da
serserilik yaptığını anlatıyor.
bu
vitaminsiz haliyle de nasıl serserilik yapmış acaba. abi seni bıçaklayıp öldüremeyen dazlak da,
dazlak bile sayılmaz zaten.
sırma gibi saçları vardır allah bilir.
pantene,
blendax reklamlarında bile oynamıştır belki.
* sizin yaşınızda insanların evi barkı, çoluğu çocuğu var. orada hergün, içinde 130 gr et olan döner ekmek yiyorsunuz lan 5-6 euro'ya. gelin bakın, biz türkiye'de
açlık oyunları oynuyoruz.
sikerim dramınızı sizin, hiç kusura bakmayın.
kendisiyle ilgili daha etraflıca yorumlarım:
(bkz:
#93338763)