Sık geçen başlıklar

kezbanların okuduğu kitaplar 2

ekşi'de gör
dostoyevski yazılmış, oğuz atay yazılmış, insanlar bu yazarları okumayacak da kimi okuyacak.
khaled hosseini'nin yazdığı bin muhteşem güneş ve uçurtma avcısı kitaplarını okuyarak kezban olduğumu öğrenmemi sağlamış başlık.

ayrıca, bir kezban bütün bu kitapları okuyorsa on kişiye bir kitabın düştüğü türkiye halkından çok daha ileridedir ve takdir edilmesi gerekir.

edit: "yerine filmi izlenip daha yararlı şeyler okunması..." kardeş, sen okuma olayını çok yanlış anlamışsın. bu kafayla sen edebî eser okuma zaten.