Sık geçen başlıklar

kenan yıldız 2

ekşi'de gör
soldan içeri girmenin kafasını yakalayamamış henüz. nwakaeme'nin soldan, robben'in meşhur sağdan girişlerinde adamlar hangi senaryoda rakibin durumuna göre dribling rotası şut zamanlaması, kavis ve hedefi iyi belirliyorlardı. tabi nwakaeme'nin anormal yıkılmazlığı, robben'in yavru ceylan gibi hızlı sekişleri çok başka ekstralar. kenan'da bunlar olmasa da pozisyonunun ehliyetini yakaladığında kalburüstü silah olur., çok canlar yakar. onu da soldan gire gire yapacak. zaten eleman deneyen bir tip, çuvallasa da deneyip duruyor, bu eleman öğrenir bu işi. dravdan pas yapsa, mehteran duruşları yapsa bir zikim olmaz derdim.
starboy, 18 yaşındaki bir çocuğa göre çok soğukkanlı oynuyor ve çok seri hareketleri var. çok rahat adam eksiltebiliyor, umarım diğer gurbetçi abileri gibi türkiye içindeki garip lobilere bulaşmadan tertemiz bir şekilde kariyerini geçirir.