Sık geçen başlıklar

kemal kılıçdaroğlu'nun mazotun fiyatını bilmemesi 1

ekşi'de gör
ha, dünyanın en pahalı mazotunu kullanmamıza neden olanlara değil, mazot fiyatını takip edemeyenlere kızalım..

ne desin lan adam..

"daha 1 hafta önce 4.50 ye alıyorduk, 2 önce 8 kuruş daha geçirdiler, bi haftada 2 zammı olur amk, km si 40 kuruşa geliyor, satıp tüpe geçecem" mi desin..

böyle dese sanki chp ye oy atacak.