ha, dünyanın en pahalı mazotunu kullanmamıza neden olanlara değil, mazot fiyatını takip edemeyenlere kızalım..
ne desin lan adam..
"daha 1 hafta önce 4.50 ye alıyorduk, 2 önce 8 kuruş daha geçirdiler, bi haftada 2 zammı olur amk, km si 40 kuruşa geliyor, satıp tüpe geçecem" mi desin..
böyle dese sanki chp ye oy atacak.
14.04.2017 · 18. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
13.04.2017 05:31