Sık geçen başlıklar

kasko yaptıranların özgüvensiz oluşu 4

ekşi'de gör
300 bin, 500 bin verdiğin bir araç için kasko yaptırmak özgüvensizlikse yaptırmamak kerizliktir dediğim fikir.
kasko yaptırmayanlar, 2017de dolu ortalığı sikip attıktan sonra “divlit hisirimizi kirsilisin” diye özgüven patlaması yaşıyorlardı.
doğru beyan.
400k küsürlük arabayı kasko yaptırmazsam sanırım özgüvensiz değil de daha çok beyinsiz olurum.
yaptırmayana saygılar.
onca emeğini biriktirip aldığın aracına bir adet şahin yapışıp perte çıkardığında, şahin'deki apaçinin tazmin edebileceğin miktarda parası olmama ihtimali %99 olduğuna göre anca apaçinin taşaklarını alırsın. o gün beni hatırla.