buraları okuyorsa, sn.
cem yılmaz a birkaç kelam etmek isterim.
sevgili yılmaz, sen bu ülkenin gördüğü en büyük mizahçılardan birisin, sanatın neredeyse her alanına dair yaptıkların tartışılmaz; minnet duyuyorum, uzun uzun seni övmek istemiyorum; en kötü hâlin bile iş yapar vs. vs. orası ayrı.
ama hissiyatım, etrafındakilerin senin gözünü kör ettiği yönünde.
çok kapalısın. bu hâlin antipatik gözüküyor. ozan güven, cem davran ve necip memili'yle beraber teke tek'e katıldın, en büyük minütajı sen aldın; necip memili'ye tek söz bile gelmedi...
bunu kanal istiyor ya da programı fatih altaylı öyle sunmuş olabilir ama ne olur sen yapma...
"arkadaşlarım anlatsın," de, bir şey de, ama bu tuzağa düşme.
program sana methiye programı gibiydi... etrafındakiler seni özel hayatında da bu kadar övüyorlarsa, yazık.
filmlerinin dramatik yapısında sorunlar var. lütfen yanına biraz daha sana müdahale edebilecek bir senarist ya da senaryo doktoru al.
seni seviyorum, ricamdır.