(bkz: türkçeyi nasıl katlettim)
(bkz: yazım yanlışları benim isyanımdı)
edit: "entry"mi boşta bırakan moderasyonda ki arkadaş'lara teessüflerimi bildiririm.
08.02.2016 · 34. sıra
umberto d
07.02.2016 13:40 ~ 17:20