Sık geçen başlıklar

kafe ve restoranlara 45 dakika sınırı getirilmesi 2

ekşi'de gör
pratikte uygulanması imkansızdır.

böyle saçma bir karar da anca bizim topraklardan çıkardı zaten. sizin yöneteceğiniz sürecin amına koyayım ben.
twitter yorumu yarmıştır: masa 5'i yarım saat uzatır mısın abi?''.