ben bunun deneyini yaptım lan. valla üşenmedim yaptım. olay gerçek beyler, maalesef
maddi durumu fazlasıyla iyi durumda olan bi arkadaşım var, normalde hayatta girmem böyle işlere, ama bunu da deneyeceğim ulan dedim, gittim bundan arabasını istedim. verdi sağolsun. araba dediğimde audi a7, götümü satsam alamayacağım bir araba
neyse, ne cesaretse bendeki bastım gidiyorum ilk buluşmaya. sadece buluşmaya zar zor, güç bela ikna ettiğim kız o arabayı görünce bildiğin değişti. baya bildiğin karakteri değişti lan. ben şok
çıktık otobanda gidiyoruz, bu sürekli bi tensel temaslar peşinde falan. kuytu bir yere çeksem hemen orada sevişeceğiz, o derece yani..
olm benim bir moralim bozuldu bu olaya, anlatamam. kendi arabamla gelmiş olsaydım ne olacaktı, "bu ne amk polo'ya binen erkek mi olur" falan mı diyecekti. valla şaka yapmıyorum, benim ufaklık istemedi o kızı, sırf bu tavırları yüzünden. hatta ufaklık benimle iletişim kurmuş bile olabilir o gece; "abi siktiret, gel eve gidelim, biz bize yeteriz hamdolsun" falan demiş olabilir bana ahahahahahahahahahaha
22.01.2024 · 29. sıra
deme yahu
20.01.2024 23:03