katılmadığım düşünce.
şöyle ki, işyerinde erkek bir mesai arkadaşıma sık sık iltifat edersem kısa süre sonra yanlış anlaşılmalara veya farklı bakışlara maruz kalacağımı biliyorum. çünkü alışık değiller. dilimin ucuna geliyor, susuyorum.
kadınların erkeklere iltifat etmek isteyip de edememesi olarak değiştirebiliriz bence başlığı.
ha sevgilimdir, flörtümdür, yakın arkadaşımdır; zaten yere göğe sığdıramam. yüzüne karşı öveceğim, iltifat edeceğim samimiyette biri değilse ya da iltifat edecek bir şey bulamıyorsam zaten neden vakit geçireyim ki?