bu soruyu soran andavallarla "canları öyle istiyordur, size ne" diye savunan dallamaların soyu tükenmeden bize huzur yok amk.
Sık geçen başlıklar
kadınların açık giyinmelerinin nedenleri 3
ekşi'de görya bu nasıl saçma bir sözlük amk ya. şu başlığın altında ayar vermeye, ''sana ne'' falan yazmaya çalışan çaptaki tipler yüzünden bu ülkeden hiçbir halt olmaz işte. ulan şu başlıkta ne var? yaftalama mı var, sebep uydurma mı var, ötekileştirme mi var, ne var? normal bir anket başlığı. açık giyinen kadınlar yahut kadınların neden açık giyindiği konusunda fikirleri olan insanlar gelir görüş belirtir, defolur gider sonra herkes bu kadar basit.
ne kadar aptal, beyin yoksunu, mal insanlar var lan.
gelirsin ''rahat hissediyorum'' yazarsın. ''kendimi aynada böyle beğeniyorum'' yazarsın, ''estetik olduğumu düşünüyorum'' yazasın, ''dikkat çekmeyi seviyorum'' yazarsın, ''açık giyinmek benim için bir kıstas değil ne beğenirsem onu giyiyorum, o şeyin açık olup olmamasına özel olarak bakmıyorum bile'' yazarsın. bir şey yazarsın yani. basit de olabilir complex de olabilir yazdığın şey. ama illa ki bir sebep vardır. hayattaki çoğu şeyin bir sebebi olduğu gibi. açık giyinmek ayıp değil, yanlış değil yasak değil. niye yanlış bir şey yapılıyormuş gibi ağzınızdan tükürükler çıkarak ''size ne size ne yarram size ne'' diyorsunuz. aptal mısınız?
ne kadar aptal, beyin yoksunu, mal insanlar var lan.
gelirsin ''rahat hissediyorum'' yazarsın. ''kendimi aynada böyle beğeniyorum'' yazarsın, ''estetik olduğumu düşünüyorum'' yazasın, ''dikkat çekmeyi seviyorum'' yazarsın, ''açık giyinmek benim için bir kıstas değil ne beğenirsem onu giyiyorum, o şeyin açık olup olmamasına özel olarak bakmıyorum bile'' yazarsın. bir şey yazarsın yani. basit de olabilir complex de olabilir yazdığın şey. ama illa ki bir sebep vardır. hayattaki çoğu şeyin bir sebebi olduğu gibi. açık giyinmek ayıp değil, yanlış değil yasak değil. niye yanlış bir şey yapılıyormuş gibi ağzınızdan tükürükler çıkarak ''size ne size ne yarram size ne'' diyorsunuz. aptal mısınız?
"size ne yhaaaa" yazan meriçler bir siktirin gidin de başlıkta adamakıllı tartışalım.
evet çok açık giyinmenin amacı karşıcinsi tahrik etmekten başka birşey değildir.hava sıcakmış yok böyle rahat oluyormuş geçin bunları.göz önünde bulunmak kadın erkek farketmeksizin çoğu insanın keyif aldığı bir durumdur.kadınların da amacı karşıcinsi tahrik edip hemcinsi kıskandırmaktır.evet.
evet çok açık giyinmenin amacı karşıcinsi tahrik etmekten başka birşey değildir.hava sıcakmış yok böyle rahat oluyormuş geçin bunları.göz önünde bulunmak kadın erkek farketmeksizin çoğu insanın keyif aldığı bir durumdur.kadınların da amacı karşıcinsi tahrik edip hemcinsi kıskandırmaktır.evet.