hayatta yaşadığımız her şey bizim kontrolümüzde değildir. olaylara müdahele eden çok fazla dış etken vardır. bu yüzden yaşadığımız her kötü olayda sorunu kendimizde aramamalıyız.
hiçbir şeyin sonsuza dek sürmeyeceği gerçeği. bu güneş doğacak ama batacak, bu yara belki izi kalacak ama iyileşecek, bugün mutsuzsun yarın kim bilir neler olacak..
evet arkadaşlar bu durumu kabullenmek net şekilde huzur veriyor. üstünden çok büyük bir yükü alıp atıyor bir köşeye. artık uğraşmak yok hedef yok çabalamak hayal kurmak ve kurduğun hayallerin başa yıkılması yok. yok oğlu yok. kuş gibi rahat ve huzurlusun. buna bilim adamları mutsuz huzurluluk diyor.