türkiyede başka insanlara rahatsızlık veren tipler fiziksel olarak kolay alt edilebilir tayfa, bu hep böyleydi üstelik. emrah ablak'ın dayak yemeli çizgi hikayelerindeki gibi aciz tipler. bireysel silahlanma denilen hadise daha ziyade bu itlere yarıyor. çoğu kişinin bildiğinin aksine eğer muazzam bir silah / bıçak vesair kontrolü ve cezası olsa sokakta serseri kalmazdı. japonyadaki eski usul silahsızlık işe yarıyor. münferit deli bıçaklamaları dışında.
varoşlarda, kırsalda muazzam bir silahlanma var, av tüfeği anahtarlık gibi bir şey oldu. abd'deki gibi. silah herkes için serbest olsa bundan en fayda görecek olanlar kaybedecek bir şeyi olmayan tayfa. emin olun bu kadar silah, bıçak olmasa ortalıkta bu itleri anında derdest edecek babayiğitler hala var. insanlar çoluğu, çocuğu olduğu için bulaşmak istemiyor, kanunlar da zaten iti köpeği azdırmaya yönelik olunca, nerede vitaminsiz ezik varsa at koşturur oldu cinnet vatanımızda.
28.08.2023 · 35. sıra
uruguayli golcu
27.08.2023 01:18