Sık geçen başlıklar

kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz 3

ekşi'de gör
yanlış anlaşılan ve yanlış yorumlanan sözdür... orada kastedilen "kötü bir şeyi kınamak, reddetmek, kötülüğe karşı öfke duymak, o kötülükle mücadele etmek" değil, "başkasının ayıplarını keyif için araştırıp gündeme getirmek, bunu insanları küçük düşürmek için yapmak"... böyle insanlar da hakikaten o dillerine doladıkları şeyi öyle böyle yaşıyorlar, çok tanık olduğum bir durumdur...
aşk acısı çeken insanlara anlam veremezdim. bu duygularını hafife alır, basit bulurdum. kendilerinden çok özür dilerim.
doğruluğu bu kadar tescillendiğine göre şansımızı denememiz gereken söz. ben de bill gates'i kınıyorum, dünyanın en zengini, ne yapacak bu kadar parayı bilmem, mezara mı götürecek?