açılın başlık sahibi geldi.
başlığı açan ve bu olayı sözlüğe taşıyan benim.
sayın vali başlığı ne sebeple engelletti acaba? varsa bir sorunu beni mahkemeye verebilirdi.
kaldı ki biz bu haberi kıçımızdan uydurmadık.
söz konusu aracı dizayn eden (bkz: çalışkan dizayn) adlı firmanın sosyal medya hesabında paylaştığı görüntüyü koyduk sadece.
şu görüntü.
link açılmıyorsa buradan da bakabilirsiniz.
bu başlık ekşi sözlükte açıldıktan yarım saat sonra çalışan dizayn fotoğrafı kaldırdı.
3-4 gün sonra da mahkeme kararı geldi.
şimdi bir laf vardır bilir misiniz?
"yarası olan gocunur" derler.
sayın vali bey neden rahatsız oldu da soluğu mahkemede aldı acaba?
demek ki yaptığının yanlış olduğunu, yetim hakkına girdiğini kendi de biliyor.
ayıbından utanmak yerine entry sildiriyor ama.
yazıklar olsun.
yuh olsun.
yuh yuh soyanlara,
soyup kaçıp doyanlara
insanlara kıyanlara
yuh nefsine uyanlara yuh...
diyeceklerim bu kadar.
hakkımız haram olsun sizin gibilere, dilerim fitil fitil çıkar bu yaptıklarınız, çıkacak da...
hamiş: bu arada pazar günü kütahya'da olacağım. sayın vali yeni yetkilerine dayanarak beni il sınırlarından içeri sokmayabilir isterse.
edit: kütahya yerel basınından valiye destek gelmiş. nasreddin hoca ve timur'un filleri gibi;
(bkz: kütahya medyasının valinin vip aracını savunması)
06.09.2018 · 1. sıra
altay horda
05.09.2018 15:54 ~ 19:00